Je toho toľko, čo by sme najradšej vykričali ale nie všetky novinky sú publikovateľné a niektoré si musíme držať pod rúškom tajomstva lebo sú citlivé, tajné a iba naše. Chápeme sa.

A potom sú tu tie, ktoré ideme rovno "vykecať"


MALI SME VLASTNÝ OBKEC STAGE NA UPRISINGU


Obkec stage v nemalej miere prispel k výbornej atmosfére augustového Uprisingu. Náš dlhé týždne pripravovaný stage totiž praskal vo švíkoch vďaka Vám, ktorí ste nás prišli navštíviť a pobaviť sa na osviežujúcom humore moderátora Kuba Lužinu.
Najsilnejším bodom dvojdňového programu bolo vystúpenie Silných rečí, ktoré k stagu pritiahlo stovky ľudí. Najviac nás však teší ohlas, ktorý Obkec vyvolal aj v online priestore. Veríme, že o rok sa pod stageom za rovnako výbornej atmosféry uvidíme znovu, ideálne ešte vo väčšom počte.



ŽIVÉ.SK

Redakcia HernáZóna.sk v lete zažila dve významné off-line udalosti. Najprv sme v júli osobne navštívili jeden z najväčších e-športových turnajov v Counter-Strike, ktorý sa konal v „katedrále CSka“ Lanxess aréne v Kolíne nad Rýnom. V dychberúcom finále, ktoré po celom svete sledovalo 1,25 milióna divákov naraz, si víťazný tím odniesol takmer 400-tisíc eur. Z akcie sme čitateľom naservírovali exkluzívne články a rozhovory.
Koncom augusta sme si zas vyskúšali, aké je to diskutovať naživo pred publikom. Na prednáške na Uprisingu v rámci Obkec stagu sme vyspovedali vývojára najočakávanejšej slovenskej hry Vivat Slovakia.


MENÍME AKTUALITY PLUS NA AKTUALITY NAVYŠE

V auguste sme uzatvorili podobu novej služby a teda dokončili finálne prípravy zmeny Aktuality PLUS na Aktuality Navyše. Okrem iných benefitov teraz používatelia s predplatným získajú exkluzívny obsah navyše: denné komentované výbery domácich a zahraničných správ, komentáre svetových lídrov, nové podcasty, publicistiku o histórii, cestovateľské reportáže a veľa iného.



MS V HOKEJI SO ŠPORT.SK

Počas augusta sa dohrávali odložené MS v hokeji do 20 rokov v Kanade a nám sa podarilo dať náš merch na podpis hlavnej hviezde slovenského tímu Adamovi Sýkorovi. Ku každému hraciemu dňu Slovenska sme teda mali pripravenú súťaž na Facebook a Instagram, kde sa celkovo zapojilo cez 3 000 ľudí. Sledovanosť MS do 20 rokov na športe sme podporili aj bannerovou kampaňou v denníku šport a rovnako a rovnako aj v našej sieti selfpromom.



NA CESTE DOMOV S REALITNÝM SEGMENTOM

Leto sme zakončili publikovaním ďalšieho dielu Na ceste domov, ktorý sme, vďaka pripravenej administrácii z predošlých dielov, vedeli nasadiť veľmi jednoducho a bez dodatočných developerských zásahov. V najnovšej časti sme predstavili výnimočný projekt Livano, ktorý aktuálne rastie v bratislavskej Záhorskej Bystrici a spája dva horúce trendy - smart technológie a ekológiu. Diel môžete sledovať TU.
Zároveň sme rozbehli spoluprácu s obsahovou sieťou Strossle. Pribudol nám tak ďalší zaujímavý zdroj návštevnosti a my sa už tento mesiac tešíme z prvých skvelých výsledkov.



MOTOZRAZ S CAR SEGMENTOM

K letu neodmysliteľne patria legendárne motoristické podujatia a my sme boli, samozrejme, súčasťou viacerých z nich. Ako mediálny partner Motozrazu na Zemplínskej Šírave sme sa s naším logom objavili na 15-tisíc náramkoch, ktoré návštevníci dostávali pri vstupe. Okrem toho mohli naši fanúšikovia na sociálnych sieťach súťažiť o 14 lístkov na OMV MaxxMotion - Veľká cena Slovenskej republiky. Naši developeri sa taktiež nenudili a v rámci produktu vytvorili dashboard, vďaka ktorému budeme mať úplný prehľad o najväčšej migrácii v histórii CAR segmentu. Dashboard pomôže kontrolovať, upravovať a evidovať stav migrácie do platformy.

Ďakujeme za pozornosť :)